mgr Edyta Skolimowska D.O. osteopatka

Dyplomowana osteopatka z wieloletnim doświadczeniem w pracy z pacjentami. Specjalizuje się w leczeniu ostrego i przewlekłego bólu, badaniu i leczeniu dysfunkcji somatycznych narządu ruchu w obrębie stawów i tkanek, mających wpływ na pojawienie się choroby. Pracuje z pacjentami z funkcjonalnymi zaburzeniami trawienia, stosując m.in. terapię wisceralną.

Zawsze poszukuje przyczyny dolegliwości, nawet nieoczywistej, poprzez wnikliwe badanie podmiotowe i przedmiotowe. W swojej pracy osteopatycznej zwraca uwagę na relację między postawą a dysfunkcjami w ciele i bólem. Przykłada dużą wagę do wpływu odpowiedniego żywienia na utrzymanie zdrowia.

Pracuje z osobami dorosłymi.

• Dyplomowany Osteopata (D.O.)
  • absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie, kierunek fizjoterapia na wydziale rehabilitacji
  • podyplomowe 5-letnie studia osteopatyczne w Sutherland College of Osteopathic Medicine, zrzeszonym w European Federation of Osteopaths
  • certyfikowana terapeutka manualna, kierunek osteopatia (Polska Akademia Osteopatii Osteon, Sutherland College of Osteopathic Medicine)
  • Mastercourse - Fluids and Osteopathy, Rene Zweedijk D.O., BSc.,Ost. Med.
  • Mastercourse - Ciąża i połóg w osteopatii, Marie – Caroline Willieme D.O.
  • Mastercourse - Neuro - Visceral Manipulation of the Thorax and Abdomen, Olivier Bazin D.O.
  • Mastercourse - Visceral Manipulation I, Peter Schwind, HP, Rolfer, The Barral Institute
  • Mastercourse - Powięzi Advanced, Serge Paoletti D.O.
  • Mastercourse - Nowe podejście do leczenia kręgosłupa, Rene Zweedijk D.O. BSc Ost Med
  • Mastercourse - The Neuro Endocrine Immune System
  • Mastercourse - Osteopatia w reumatologii, specjalistyczne podyplomowe szkolenie z zakresu Osteopatii
  • Mastercourse - Osteopatia w pulmunologii i kardiologii